Fotografia produktowa

zdjęcia reklamowe, packshot, zdjęcia produktów, sesje produktowe

Czy dobre zdjęcie warte jest dla Ciebie więcej niż tysiąc słów? Czy to starodawne powiedzenie nieznanego pochodzenia jest aktualne w dzisiejszym biznesie i warto na nim bazować? Czy zdjęcia potrafią dzisiaj lepiej sprzedawać niż słowne opisy produktów? Czy zamiast czytając ten tekst, wolisz obejrzeć wykonane dotychczas przeze mnie zdjęcia? Czy reklama nie przynosi pozytywnego efektu bez wykorzystania dobrej fotografii? – odpowiedzi na te pytania musisz znaleźć sam. Jeżeli są twierdzące – jesteś w dobrym miejscu.

Nie opłaca się dzisiaj rozwijać biznesu, bez dobrej fotografii. Klienci są wybredni, kupują ładne obrazki, które przekonują ich do wybrania własnie tego(!) produktu, zamiast przedmiotu sprzedawanego przez konkurencję. Zamiast zanudzać Cię suchymi faktami (o których możesz przeczytać poniżej), zaproszę Cię do współpracy i wspólnego zrealizowania zdjęć, jakie będą mówiły do Twojego klienta – weź mnie, kup mnie! To wcale nie jest takie trudne, jak czasami się wydaje.

Podstawą jest wzajemne zrozumienie i cel, do którego będziemy wspólnie dążyć. Często zwykły packshot, który rozpoczyna przygodę z profesjonalną fotografią produktu udowadnia, jak dużą siłę ma pokazanie produktu w atrakcyjny sposób.

przeznaczenie e-commerce
fotografie typu packshot
katalogi reklamowe
sklepy internetowe
IMG_7964-Edit-2
bio-0014
znicze15
Napisz do mnie!

Powiedz mi, w czym mogę Ci pomóc. Opowiedz jakie zdjęcia mogę dla Ciebie wykonać. Skorzystaj z formularza, albo koresponduj bezpośrednio na: michal@raines.pl

Liczę na korzystną dla obu stron współpracę!

wysoka jakość zdjęć
przemyślane ujęcia
krótkie terminy
sprawna realizacja
elastyczność
dostosowanie do produktu
dobra komunikacja
odpowiedź na potrzeby rynku

Często zdjęcia samych produktów to nie wszystko, co można zrobić, aby wyjść ponad konkurencję. W biznesie warto zadbać o wszystkie elementy wizualne. Jednym z nich jest wizerunek firmy, czy osób w niej pracujących. Klienci coraz częściej przywiązują się do marek (firmowych, czy osobistych), a  nie do samych produktów/usług. Takie przywiązanie bardzo prosto można wzmocnić, albo wręcz wywołać, przez przemyślaną i dobrze wdrożoną formę wizualną. Jak to mamy w zwyczaju (my, ludzie) kupujemy oczami, dosłownie wszystko! Może więc dostarczajmy sobie bodźców atrakcyjnych wizualnie, które cieszą nasze oko, a nie tylko tabelki w excelu?

Przyszedł czas na garść statystyk. Agencja ViSenze, która wspiera rynek e-commerce w Polsce i na świecie, przeprowadziła badania, dotyczące wpływu internetowych treści graficznych i tekstowych na odbiorców z pokolenia Z i generacji millenialsów. Okazało się, że 62% użytkowników z generacji millenialsów i pokolenia Z szuka treści graficznych (zamiast tekstowych), a co najciekawsze w miejscu, w którym je znajduje dokonuje zakupu. Wisienką na torcie jest potwierdzenie twierdzenia, że lepiej zapamiętujemy obrazki, niż tekst – co przełożyło się w udowodnienie, że w 80% pamiętamy to, co widzimy, a lepszą pamięć do tekstu pisanego ma tylko 20% z nas.

Pamiętaj, że dobre zdjęcia produktowe pozwalają zainteresować klienta na dłużej. Profesjonalnie wykonany packshot(zdjęcie na białym tle), natychmiast poprawi wrażenia estetyczne dotyczące jego prezentacji, a także skuteczniej przekona klienta do zakupu.  Jeżeli nadal szukasz specjalisty, który w sposób profesjonalny przygotuje dla Ciebie zdjęcia reklamowe, trafiłeś doskonale. Możesz poczytać o fotografii produktowej na moim blogu, albo od razu powiedzieć, co możemy wspólnie zrobić!

Realizując sesje produktowe priorytetem jest dla mnie jakość i termin wykonania zdjęć. Zajmuję się prawie każdego rodzaju fotografią produktową. Robię zdjęcia do sklepów internetowych, na aukcje oraz do social mediów. Współpracuję z producentami, jak również firmami zajmującymi się handlem detalicznym. Tworzę zdjęcia do katalogów, ulotek i druków promocyjnych. Zdarzyło mi się nawet wykonać zdjęcie na okładkę książki, która później zaprojektowałem. Wykonuję zlecenia wyjazdowe, które pozwalają realizować sesje zdjęciowe bezpośrednio u klienta. Zależy mi na tym, aby zawsze dopracować najmniejszy detal. Prowadzę stronę poświęconą wyłącznie fotografii reklamowej i produktowej. Zapraszam do jej odwiedzenia pod adresem: www.fotografiareklamowa.tv

fotografia wizerunkowa

portret biznesowy, sesja wizerunkowa

IMG_1109-Edit
ćwiczenie z hantlami
IMG_0247-Edit
trening z kettlem
fotografia wnętrz

zdjęcia nieruchomości, pokoi, mieszkań, domów

salon3
IMG_7461
IMG_7330-HDR-Edit