Czy dobre zdjęcie warte jest dla Ciebie więcej niż tysiąc słów? Czy to starodawne powiedzenie nieznanego pochodzenia jest aktualne w dzisiejszym biznesie i warto na nim bazować? Czy zdjęcia potrafią dzisiaj lepiej sprzedawać niż słowne opisy produktów? Czy zamiast czytając ten tekst, wolisz obejrzeć wykonane dotychczas przeze mnie zdjęcia? Czy reklama nie przynosi pozytywnego efektu bez wykorzystania dobrej fotografii? – odpowiedzi na te pytania musisz znaleźć sam. Jeżeli są twierdzące – jesteś w dobrym miejscu.
Nie opłaca się dzisiaj rozwijać biznesu, bez dobrej fotografii. Klienci są wybredni, kupują ładne obrazki, które przekonują ich do wybrania własnie tego(!) produktu, zamiast przedmiotu sprzedawanego przez konkurencję. Zamiast zanudzać Cię suchymi faktami (o których możesz przeczytać poniżej), zaproszę Cię do współpracy i wspólnego zrealizowania zdjęć, jakie będą mówiły do Twojego klienta – weź mnie, kup mnie! To wcale nie jest takie trudne, jak czasami się wydaje.
Podstawą jest wzajemne zrozumienie i cel, do którego będziemy wspólnie dążyć. Często zwykły packshot, który rozpoczyna przygodę z profesjonalną fotografią produktu udowadnia, jak dużą siłę ma pokazanie produktu w atrakcyjny sposób.